FacebookПідписатися на RSS

ПАРЦІАЛЬНА ПРОГРАМА

З оздоровчої гімнастики

«ГРАЦІЯ ТА КРАСА»

Ухвалено:

педагогічною радою Дошкільного навчального закладу (ясел-садка)комбінованого типу № 182 «Щасливе дитинство» Запорізької міської ради Запорізької області

Протокол № 3 від 27.02.2014р.

Укладач:

Дика Н. Л., вихователь спеціалізованої

групи ДНЗ № 182 «Щасливе дитинство» м. Запоріжжя

Рецензент:

Погрібняк Н.В., старший викладач, магістр з педагогіки вищої школи

КЗ «ЗОІППО» ЗОР

Запоріжжя, 2014

"Здоровье не все
Но все без здоровья – ничто"
Сократ

Пояснювальна записка

Здоров’я – цінність не тільки для кожної людини, але й для суспільства в цілому. Сучасна дошкільна освіта потребує від дітей значимих фізичних та психічних зусиль. Статистика останніх років безжалісна – протягом 10 – 15 років зберігається тенденція погіршання здоров’я дітей. Відхилення в стані здоров’я відмічається більше ніж у 70 % дітей в віці від 4 до 17 років. В зв’язку з цим проблему слід розглядати в широкому соціальному аспекті.

В системі фізичного виховання оздоровчій гімнастиці належить провідна роль в справі зміцнення здоров’я.

Гімнастика – одна з найбільш масових та доступних засобів фізичного виховання людини. Її значення обумовлено ефективним впливом на організм дошкільників доступністю та різноманітністю засобів. Оволодіння методикою , а також загально - розвиваючими та прикладними вправами, окремими спортивними навичками озброює дітей дуже важливими знаннями, вміннями, навичками.

Заняття з гімнастики направлені на розвиток рухів, удосконалювання рухових навичок та фізичних якостей ( спритності, гнучкості, сили, витривалості ).

Рухи надають дітям радості та можуть служити добрим засобом підняття розумової працездатності.

Акробатичні вправи сприяють всебічному розвитку всіх органів і систем та в першу чергу рухового апарату, підвищують збудливість м’язів, темп, силу, м’язовий тонус та загальну витривалість дитини.

Актуальність та необхідність у розробці даної програми обумовлена потребами і особливостями організації освітнього процесу дошкільного навчального закладу – фізкультурно – оздоровчим напрямком роботи.

Мета і завдання програми

Мета програми: створення оптимальних умов для всебічного повноцінного розвитку рухових здібностей та зміцнення здоров’я дітей.

Завдання програми:

Навчальні:

- навчати елементам акробатичних вправ;

- розвивати музичний ритм, красу рухів та творчі здібності;

- розвивати фізичні якості: швидкість, силу, гнучкість, витривалість, координацію рухів;

- вдосконалювати рухову активність дітей.

Оздоровчі:

- сприяти профілактиці порушень опорно – рухового апарату

- сприяти формуванню правильної постави;

- сприяти зміцненню м’язів стопи.

Виховні:

- виховувати вольових дисциплінованих дітей;

- виховувати у дітей потребу до занять з фізичної культури;

- пропагувати фізкультуру та спорт;

- виховувати почуття впевненості в собі.

Кiлькiсть переглядiв: 631